Min jul!

Dagen innan julafton var vi äntligen framme hos farmor & farfar som bor i Långsele, nästan 100 mil från oss! Jag var inte blygen för fem öre även om det gått ett halvår sen vi sågs sist, utan jag var bara glad och på bushumör som vanligt. På julafton åt vi mumsig julmat och sedan framåt kvällen kom snälla tomten som jag inte alls var rädd för med massa paket till mig, i ett utav paketet låg en supermysig gossebjörn som blev en favorit direkt.







På juldagen hann vi med att åka lite spark, och jag fick sitta i en häftig liten sparklåda som även pappa åkte i när han var liten.







Vi tog även sparken hem till busiga Johannes på lite god fika & bus


På annandagen var det tänkt att hälsa på pappas farmor & farfar som bor 17 mil från Långsele, men det var sånt himla oväder med blåst så vi kom inte iväg, och tur i oturen var det, för på eftermiddagen fick jag jättehög feber och var helt orkeslös... Det ända jag fick i magen var lite glass och chips. Tur det finns alvedon som gjorde att jag orkade vara vaken en liten stund...


Men redan på kvällen dagen efter var jag pigg igen...

Så jag kunde mysa med bästaste farmor & farfar innan det var dags att rulla hemåt till Växjö igen, En riktig myspysjul har det varit!


Hoppas ni haft en fin jul allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder cornelia-søt du e!

2011-12-30 @ 09:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0