Bebisträff!

Idag har vi varit hemma hos Sandra som går i mammagruppen. Där var de 3 pojkar att busa med! Det är roligt att träffa lite andra bebisar och umgås lite! Synd bara att mamma glömde kameran, så det blev inga kort tagna idag. Men gud så kallt det är ute, nästan 20 grader kallt! usch så hemskt. vovvarna vägrar gå ut och mamma vill inte ha ut mig heller eftersom min näsa fortfarande rinner... så det blir mest att sitta inne för oss.

Imorgon blir det shoppingdag igen. Men mamma funderar på att ringa morfar och kolla om han kanske kan passa mig i morgon. Mamma tror det går lite fortare om jag inte är med. Hon tänkte hon skulle leta upp lite partykläder, som hon ska ha på juldagen. Men då får jag inte vara med, jag ska vara hos mormor & morfar så mamma och pappa får gå ut på stan och roa sig lite! Hoppas det går bra, det var länge sen jag sov borta nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0