Duktiga jag!

Inatt fick jag göra ett nytt försök med att sova i spjälsängen, och det gick faktiskt riktigt bra. Kl 8 gick pappa och nattade mig, det tog bara några minuter, sen sov jag. Kl halv 6 i morse vaknade jag till, så mamma kom och hämtade mig sen la vi oss i sängen brevid pappa och sov vidare till nästan 10. Nu har jag en jätteskön fårskinnspläd och en mysig sängmobil som spelar så fint i spjälsängen... kanske, kanske att det kan få mig att sova gott där.

Idag har jag inte sovit nån middag och inte några längre stunder än 5 minuter... så inatt kommer jag säkert sova som en stock hela natten lång. Skönt för mamma & pappa! Pappa är ju ledig denna veckan så det är jättemysigt att busa med han på dagarna. Imorgon ska dom börja på ett nytt renoverningsprojekt, trappan ska få sig en om målning. Men nu när jag har min roliga gåstol så går det säkert jättebra att dom pysslar med trappan medans jag kör runt i den!



Söta jag, inte länge tills jag är 6 månader nu!


Pappa busar med mig så jag skrattar som bara den!


Kommentarer
Postat av: Christin

Gullunge!1

2010-12-28 @ 18:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0