Inte glad...

Mamma och pappa tyckte det var jätteskönt att komma hem igår kväll och krypa ner i sängen. Men det tyckte inte jag. När vi skulle gå och lägga oss vi halv 11 så var jag argare än ja någonsin varit, skrek och skrek i flera timmar. Det gick inte att få tyst på mig. Jag tror magen spökade lite, för det bubblade som bara den. Efter kl 2 gjorde jag natt. När vi vaknade idag så var jag på rätt så bra humör, men sen när kompisen Hailie och hennes mamma Frida kom på besök så var ja lika surig då med. Mamma försökte ta kort på mig till årets julkort. Av dom 200 korten så blev kanske 2, 3 bra. Knappt det. Men men man ska väl ha sina dåliga dagar... I morgon ska jag få min 5 månaders spruta. Hoppas det går lika bra som de gjorde med 3 månaders sprutan. Inga bivärkningar över huvud taget!


Hailie & jag... Då jag var lite lite glad iaf...


Kommentarer
Postat av: ann

så söta polare:)

2010-12-09 @ 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0