Julafton närmar sej...

Bara 4 dagar kvar ju till självaste julafton! va roligt det ska bli! Idag har mamma och jag varit på posten och lämnat in några paket... tyvärr så får jag ju inte fira julafton med hela släkten så jag har postat några julklappar. Sen var vi på stan & samarkand en runda med Frida & Hailie. Tanken var att få klart alla julklappar så vi slipper åka ner mer, men det är fortfarande några kvar. Men en julklänning fick jag iaf som var jättefin!

Imorgon ska vi hem till en från mammagruppen och busa med alla bebisarna, det kommer nog bli roligt nu när jag nästan kan sitta helt själv utan stöd och leka. Eftersom mammagruppen inte drar igång förens i slutet av januari igen så passar ju en busdag hemma hos nån alldeles utmärkt!

Och vet ni vad? det är fortfarande ingen julgran uppsatt här. Mamma vill inte plocka ner den själv för hon sa att förra året dom tog ner den från vinden så bodde de en massa flugor i granen som vaknade till liv när dom tog fram den. Så tanken var att pappa ska få ta hand om det. Hoppas han kommer hem tidigt idag så kanske den kommer upp!

 
Fina julklänningen jag köpte! Enkel och fin, blir nog super till mina strumpbyxor med hjärtan och en fin scharfs!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0