julklappshandla!

Igår var vi på samarkand med emelie och kollade runt lite efter julklappar, vi hittade dock inget då men vi ska göra ett nytt försök idag. Vi ska träffa mormor och se om vi kan hitta några fina klappar!

Igår kväll gjorde mamma nått som jag tyckte var väldans roligt. Hon skulle byta en proppfull blöja på mej, men eftersom jag inte kan ligga still längre så råkade ja sparka till lite när hon precis tagit av den fullsketna blöjan så hon tappar den, rätt över nytvättade kläder som låg så fint och nyvikt nedanför skötbordet i en back. Bajs precis överallt. Men jag tyckte det var roligt, låg och skrattade på skötbordet! Stackars mamma fick stå och skölja kläderna och sen tvätta om dom igen... tror ni hon var glad?

Synd att det ska vara så himla kallt, jag vill ju ut och åka pulka!




Kommentarer
Postat av: Farmor

Busjänta!!

Du ska vara snäll med mamma!!

2010-12-16 @ 07:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0