KALLT!

Det är så kallt och rått här så det är inte klokt. Men som tur väl så har vi inte varit ute så mycket. Efter den sena frukosten vid 12 så åkte vi bort till IKEA och fikade lite. Sen gick vi till ett stort shoppingcenter, där försökte vi hitta en fin och varm vinteroverall, men allt är ju slutsålt! Jag hoppas vi hittar en i morgon när vi ska in till Bergen. Det ända vi köpte var en massa mat och en "rånaluvamössa" till mig som ska hålla mina öron varma. Moster Sandra sa att vi skulle åka förbi en "pepparkaksby" i morgon, undra vad det kan vara för roligt ställe!? Snart blir det sängen så vi är pigga och glada i morgon!


Iselinn hade en stor lekhage med maaassa roliga leksaker!


Mössan var inte så omtyckt inne, men ute i kylan ska den nog göra susen!


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/fredag-dagens-blogg.html#comment

2010-12-03 @ 14:43:54
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0