Lugn dag för mig...

Men inte för mamma. Hon har stressat runt och handlat de sista medans jag har varit hemma hos mormor & morfar... skött mig har jag gjort, inte varit ledsen en ända gång! Så det ska nog inte bli några problem att sova där på juldagen!

Vet ni när jag somnade igår!? strax efter sju däckade jag av, sen sov jag hela långa natten tills lite över 8. Hade inte mamma behövt gå upp då så hade vi säkert sovit vidare en stund till... det är skönt att sova! Mamma hoppas på att detta kommer hålla i sig, så hon lär säkert kasta ner mig i vaggan vid halv 8 tiden idag med. Om jag somnar får vi helt enkelt se! Och på tal om vaggan, den är sååå liten och trång nu, men ändå envisas jag om att sova där. Spjälsängen är inget att ha, inte ens om man bäddar in mig så det ska bli mysigt. Men vem vet vad jultomten kommer med, han kanske har nått som skulle kunna hjälpa mig att sova lite bättre i spjälsängen?

Snart kommer pappsen hem, och då blir det lite kvällsmys! Pappa är ledig mellan jul & nyår, så då kan vi busa & mysa hur mycket som helt!

Kramar från Cornelia!


Här har ni ett smakprov på ett av de misslyckade julkortstagningarna....


Kommentarer
Postat av: Christin

Vilken gullig grintomtejänta!!!

2010-12-22 @ 21:39:21
Postat av: Anna Erlandsson

javisst i efterhand kan man skratta åt dom misslyckade korten... men när man skulle ta dom var man inte lika glad! =)

2010-12-23 @ 09:53:38
URL: http://corneliasvahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0