Övernattning!

Igår kväll kom morfar och hämtade mig, mamma & pappa skulle ut på krogen så jag fick sova hos mormor & morfar. Det gick hur bra som helst, jag sov mina 12 timmar i spjälsängen och jag var glad hela tiden.
Jag har lekt en massa med mina nya leksaker jag fick av tomten.

Av honom fick jag:

Gåstol, fårskinnspläd, mjukisdjur, skallror, ett anktåg, massa kläder, skedar & tallrikar med söta tummen på, sängmobil, böcker, tofflor, pyjamasar, hundvalp som spelar musik & sjunger, pengar, dreggelschafsar, spelande pingvin mm.

Tomten var väldigt snäll och inte blev jag rädd för han heller. Favoritjulklappen är nog min gosiga elefant och gåstolen!


kl 3 var det dags att titta på Kalle & hans gäng


Jag, morfar & alla mina julklappar!


Roliga leksaker!


Roligt med den nya gåstolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0