Duktig!

Jag är så himla duktig och kan sitta så fint i min matstol!


___________________________________________________________
Idag har vi varit på shoppingtur med Frida & Hailie, jag köpte min kofta och body som jag skulle göra, sen blev det oxå inhandlat en tomteklänning, strumpbyxor och raggsockar! Efter handlandet på samarkand åkte vi och kollade på lite julpynt. Vi köpte lite tomtar,ljusbelysning som ska sitta ute och ljusgrenar att ha inne. Mamma hittade inga fina adventsljusstakar så vi får nog ta en tur i morgon med! Tiden går ju så himla fort när man är ute och ska handla lite, plus att det var så mycket folk idag så vi orkade inte gå i affärerna så länge.

Nu kommer snart pappa hem och då blir det fredagsmys hemma med idol och lite gott, jag får ju mina majskrokar som fredagsgotte! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0