Fars dag!

Dagen började med en lååång sovmorgon & paketöppning. Pappa fick tröja,kalsonger,örngott och en mugg med texten: världens bästa pappa på! I paketet låg det en massa choklad oxå. Jag tror han blev glad av mina presenter! Efter paketöppningen kollade vi på film & myste lite i sängen. På eftermiddagen blev det en tur till mormor & morfar för att fira morfar lite oxå.

Mamma & pappa lagade en god middag till kvällen och efter det fick jag hoppa i badet & plaska lite. Nu ska vi gosa lite i soffan och sen är det kväller.

Undra vad jag och mamma ska hitta på hela veckan? Det är ingen mammaträff eller nått, men vi ska nog komma på nått skoj!



Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0