God kväll! Klockan är mycket men jag är fo...

dsc00316 (MMS)

God kväll! Klockan är mycket men jag är fortfarande vaken! Jag som var så duktig ett tag och somnade runt 8 tiden. Men men vill jag inte sova så vill till jag inte! Idag har vi varit på grand samarkand med emelie. Där shoppade jag en jättefin jeanstunika och ett par fina leggins, det gäller att följa modet! Jag ska lägga upp en bild i morgon så ni får se. Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till moster sandra och kusin iselinn, det ska bli så kul! Men nu får det bli lite bokläsning innan jag slumrar in, natti natti alla!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Skruttongä. Kram på dig

2010-11-24 @ 08:52:29
Postat av: Anonym

2010-11-24 @ 12:51:23
Postat av: Anonym

åh iselinn tycker det ska bli så kul å få besøk av sin kusin!

2010-11-24 @ 12:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0