Idag har hänt mycket!

Till skillnad mot igår som blev en riktig slappdag, så har vi hunnit med en massa idag! En långpromenard med vovvarna fick starta dagen, sen blev det en tur till mormor & morfar. När pappa slutat jobba kom han och hämtade mamma & mig och så åkte vi ner till polisstationen där jag fick göra mig ett pass. Det blev inga sura miner på det kortet, utan jag var glad hela tiden! Det kanske va därför mamma & pappa var så snälla och åkte bort till babyproffsen med mig? Där shoppade vi ett par haklappar, en chicco bordsstol, en ny vagn och en ny skötväska till mamma!

Nu blir det snart kvällsmat för mig, och mamma & pappa ska lägga sig i soffan & kolla på idol.


Min nya fina vagn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0