Idag har jag varit på BVC

Idag var det dags för mätning & vägning igen på BVC, hela 7530 gram & 66,5 cm lång.Efter vi varit där åkte vi till babyproffsen med Sandra & Iselinn, där köpte jag mig en rolig leksak med spegel och en massa annat roligt på.Sen åkte vi bort till mig allihopa och busade vidare. Imorgon åker Sandra & Iselinn hem till Norge igen, så vi ska försöka umgås lite imorgon på förmiddagen innan dom ska ge sig iväg. Men det dröjer ju inte länge till innan vi ses igen, för den 1 december ska vi åka och hälsa på dom i en hel vecka! Det ska bli skoj, men mamma är så nojjig för hon gillar inte att flyga. Men det går nog fint det!


skallra från Playgro, som jag köpte idag på babyproffsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0