Jag kan själv!

Idag förvånade jag mamma med att tryckte in nappen i munnen helt själv!
 


Igår var en trevlig kväll, jag var så duktig och var glad hela tiden, framåt 9tiden följde mamma med mig in där jag skulle få sova tills vi skulle åka hem och gossade med mig tills jag somnade. Och även om mamma & pappa fick väcka upp mig när taxin kom så yttrade jag mig ingenting. När vi kom hem sen fick jag ta mig ett nattamål, sen sov jag som en stock tills 11 idag.

Nu ska vi snart ut med vovvarna, sen ska mamma & pappa vara duktiga och räffsa upp alla löv som har fallt, så jag får väl ta med mig ett par leksaker ut i barnvagnen och underhålla mig själv en stund medans dom jobbar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0