packing pågår!

Här hemma packas det för fulla muggar! Mamma yrar omkring som en galning och skyfflar ner mer och mer grejer i väskorna hela tiden! nu får det knappt plats nått mer! Men så länge vi får med lite varma kläder så ska det nog lösa sig, för moster Sandra sa att det var jättekallt i Bergen. En massa minusgrader, men ingen snö. Snart ska jag försöka sova så vi vaknar tidigt i morgon, men spläjsängssovande, det kan morsan glömma! Första natten jag fick ligga där gick hur bra som helst. Men andra, tredje och fjärde dagen totalvägrade jag. Låg och rullade runt och vände på mig så jag höll på att skrämma livet på mamma när hon kom in och jag hade fötterna på kudden istället. Även efter nästan 2 timmars försök varje kväll så sov jag inte. Neee, tacka vet jag min trånga vagga. 
Där trivs jag! Vi får helt enkelt göra ett nytt försök när vi kommer hem från Norge...

Jag ska förska blogga så mycket som möjligt när vi är iväg! Men lite sämre uppdatering än vanligt lär det nog bli... Wiii va kul det ska bli, Iselinn snart kommer jag och busar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0