Pratglad!

Morgonen började vid kl halv 8, mamma va väldans trött men tillslut kom hon upp så vi kunde käka frukost.Pappa hade sovmorgon så han kunde ju underhålla mig lite medans latmorsan vakande till liv.

Mamma försökte få mig att sova lite middag efter lite morgonbus, men det lyckades hon inte så bra med för jag pratade & skrattade som bara den! På eftermiddagen åkte vi bort till Hailie och där stod barnkanalen på. (som vanligt) men den funkar lika bra som MTV den med.

På kvällen kom Emelie hit och busade med mig lite, mamma stod i köket och skvätte digestivekex över hela köket när hon skulle mosa dom med elvispen. Anledningen till det var för att hon skulle försöka baka en chessecake till pappa. Och anledningen till det var att han aldrig fick nån i söndags på farsdag, för både mor & far hade ätit så mycket godis i helgen! Medans dom åt av kakan fick jag mig en smaskig majskrok! Jag tror mamma får hjälpa mig med att lägga upp en video snart så ni får se vad jag pratar, mer & mer för varje dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0