regn regn & regn...

Igår var jag faktiskt dukitg och somnade efter en stunds vaggande och sjungade så mamma & pappa fick några timmar för sig själva innan dom skulle sova. När vi vakande idag så låg vi i sängen en stund och gosade. På eftermiddagen så var mamma & pappa duktiga och fixade lite i trädgården, jag var så snäll & låg i vagnen, och eftersom det var så tråkigt att bara ligga där å glo så somnade jag tillslut. Och vilket väder vi har haft idag, regn nästan hela tiden. 

På kvällen åkte vi bort till mormor & morfar en sväng och käkade lite kvällsmat. Nu är klockan mycket och snart är denna dagen oxå slut. Herregud vad tiden går fort!

Imorgon är det farsdag, så då ska pappa få paket oxå tänkte mamma och jag försöka baka nått gott till honom, det förtjänar han för han är världens bästa pappa!


Nattinatti på er
Cornelia


Mamma & jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0