Shoppat!

Nu har vi äntligen kommit hem från shoppingrundan. Vi började med att gå på grand samarkand en sväng, men när det var dags för mat för mig så kom mamma på att hon glömt ta med en nappflaska! Inte så bra när jag var så hungrig! Vi fick hoppa in i bilen och fort åka hem så jag kunde få i mig lite mat och bli på bättre humör. Det är ju en himla tur att vi bor så nära. När jag var mätt och glad så åkte vi bort till I11 och gick runt i affärerna där. Pappa hittade en jättefin vinter jacka och jag fick en jättesöt adidas dress. Mamma blev överlycklig över alla julgrejer vi oxå shoppade.

Nu ska vi äta lite kvällsmat sen blir det julpyntning resten av kvällen!
Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0