Stora tjejen! Inatt ska jag försöka göra e...

dsc00323 (MMS)

Stora tjejen! Inatt ska jag försöka göra ett försök med att sova i spjälsängen. Vaggan är så liten nu så jag får inte plats i den mer. Mamma tycker inte alls om att jag ska få börja sova i mitt alldeles egna rum. Men det ska nog gå bra, eller vad tror ni? Mamma har lovat att sitta hos mig tills jag sommar iaf, sen får vi se om jag lyckas sova lika gott i mitt rum som jag gjorde i vaggan. Kram från en (förhoppningvis) duktig cornelia!


Kommentarer
Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Gud så söt, och vilken helt unbderbar header! :) Hur gammal är hon? :)

2010-11-25 @ 13:00:51
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0