Trött!

vet ni när jag somnade igår?
klockan var inte ens halv 8! jag var så trött så jag hoppade tillochmed att äta min kvällsmat. Mamma låg och sov med ett öga för hon var helt säker på att jag skulle vakna inatt. Men inte det, hade inte pappas klocka ringt vid 6 så hade jag säkert sovit nån timme till.

Måndag idag, och mamma ska väl städa och dona lite som vanligt. Jag ska nog bänka mig framför tvn snart och kolla på MTV. Pappa är och jobbar i skåne idag, så han kanske jag inte hinner träffa innan jag går och lägger mig, känns ju lite tråkigt men jag hoppas han kommer hem tidigare nån annan dag i veckan så vi kan busa lite!




Kusin William var här i fredags och busade med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0