Vad håller på att hända?!

Innan vi ens kommit in i bilen igår och skulle åka hem från Hailie däckade jag, och då var klockan 7. När vi kom hem så gick pappa och bytte om på mig till pyjamas & sen la mig i vaggan. Tror ni jag vaknade? Nee, ja sov mina timmar och vaknade lite innan 5 nu på morgonen! Mamma var ju inte så sugen på att stiga upp då, men det fick hon glatt göra så jag fick lite mat. Enligt henne så vill hon ha mig i säng vid 8 och så ska jag sova till 8 men hon kan ju inte få precis som hon vill ha det. Sover ja från 10-10 klagar hon på att jag somnar för sent, och sover jag från 7-5 så vaknar jag för tidigt!?
Jaja, vi får väl se om jag går tillbaka till att ha mina sovmornar eller inte.

Idag ska mamma & jag åka till Odenslanda och träffa Emelie. Mammas kompis Elin skulle oxå dit, så då blir det säkert en massa bus. Men innan dess blir det promenix med vovvarna, träning för mamma & en sväng i badet!

Hörs sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0