Fredag!

Fy vad tiden går, redan fredag!
Idag vaknade jag tidigt, redan vid 8-tiden, så då plockade mamma upp mig så låg vi och gosade en stund innan det var dags för frukost. Mamma åkte iväg på shoppingrunda sen och då fick jag vara hemma med farmor, men det gick superbra det med.

På kvällen kom hela gänget från Långsele, dom tyckte jag hade blivit jättestor! Men det är klart, jag väger ju nästan det dubbla nu emot vad jag vägde i somras när vi träffades!

Nu har vi precis kollat klart på idol och busat lite, så snart ska jag hoppa i säng!
Imorgon blir det en tur till Grand Samarkand och sedan bort till kyrkan och duka lite tills dopet på söndag!

Nattinatti/
Cornelia


Pappa & jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0