Fullt upp idag med!

Mamma var borta en sväng idag på morgonen, så när jag vaknade upp så var det snälla farmor som gav mig frukost! När frukosten var avklarad så begav vi oss på en långpromenad idag med! Vi gick upp mot Holstorp idag igen, det är så fint och lantligt där. Men när vi skulle vända och börja gå hem igen så kom regnet, stackars mamma, farmor och vovvarna Moltas och leo, dom blev så blöta medans jag låg och gottade mig i vagnen...

På eftermiddagen åkte vi ner till stan för att bowla med mostrarna Linda, Sandra och kusinerna Elin, William & Iselinn. Medans Iselinn & jag tittade på fick morsan spö! hon kom sist. Men farmor gjorde bra ifrån sig iaf, tvåa kom hon efter proffset Sandra.

Efter det åkte vi upp till Media Markt och hämtade datorn igen! snabba ryck. På kvällen sen fick jag smaka Vatten & potatis-palternacka puré för första gången, och det var så himla gott så jag åt upp alltihopa!

Nu är det snart dags för sängen igen, och imorgon kommer resten av ligan som ska vara med på mitt dop på söndag!



Farmor & jag




Moltas & Leo var trötta efter den långa rundan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0