Helgen som varit

På fredagen hade mamma & jag besök utav Frida & Hailie, Frida busade med oss medans mamma tapetserade.
Jag ska lägga upp ett kort i morgon och visa hur tjusigt det blev!
På kvällen sen hade vi lite fredagsmys hela familjen i soffan & kollade på Idol!


På lördagen så var pappa duktig och satte upp lite tavlor hemma, sen blev det en snabbis hem till mormor, där moster Linda och mina buskusiner också var. På kvällen kom Robin,Frida & Hailie och käkade middag med oss. Men jag måste erkänna att lite tråkig är allt Hailie, hon däckar alltid vid 8 tiden, och då har ju inte jag som är en riktig nattuggla någon och busa med. Så jag fick nöja med med gammlingarna. Men mamma & pappa hade nog tyckt det vore skönt om jag oxå somnade så tidigt, men det kan dom glömma. Runt 11 tiden tycker jag det är lagom att göra kväll.

Idag har vi inte gjort alls mycket, mamma och pappa var så tråkiga och upptagna med att skriva ett CV till pappa så jag däckade i babysittern i hela 5 timmar. Fy på dom och inte busa med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0