IKEA

Idag har mamma, pappa & jag varit en snabbis till IKEA, självklart var det prylar till mig som behövdes inhandlas. Vi Fyndade oss en byrå till mig som jag ska ha i vardagsrummet & lägga alla mina grejer i när mamma vill ha det städat. Sen blev det nya ramar, och vem ska pryda dom då? Jo självklart så är det jag! Mamma är helt tokig, hon är nog stolt över mig, för hon har kort på mig snart överallt! Men fint blir det, jag ska lägga upp en bild när allt är klart! Jo och så fick jag nya batteri till min babygunga som var slut, och får jag inte en tur i den varje dag, då jäklar kan jag bli grinig! Nu är helgen slut igen, det går så himla fort! Men det dröjer inte länge till innan det är fredag igen & pappa är hemma hela helgen & busar med mig! Dags att byta om till pyjamas & gosa ner mig med mor & far! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0