Jag ser det snöa!

Då har man fått se snö för första gången! Det snöar som bara den, Synd bara att jag är lite för liten för att busa runt i snön, men vem vet, åka lite pulka kanske man kan testa på lite senare i vinter! Och fy vilken tur att pappa kom hem lite tidigare från jobbet och bytte däcken på bilen innan idag.


På stan hade dom en massa söta jultome-dressar oxå! En sån kanske man skulle ha på sig när man firar sin första julafton!? Mamma försöker hitta en fin adventskalender oxå, där tänkte hon lägga nån liten grej till mig varje dag, men bara om jag är snäll säger hon! Och det är ju klart jag ska vara det!

Dags att krypa ner, i morgon ska jag vara hos mormor & morfar nästan hela dagen!
NattiNatti/ Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0