Nu har jag blivit döpt!

Idag har varit en stressig dag, dopet började kl 12 och det var en hel del som skulle fixas innan det började.Men snabbt gick det, knappt 20 mintur så var det klart, och sen efter det blev det smörgåstårta & skogsbärstårta. En massa fina paket fick jag som jag ska visa er imorgon. Och det viktigaste av allt, jag var glad hela tiden, så det gjorde mamma & pappa jätteglada!

Eftersom jag fortfarande har gäster kvar tills i morgon så hinner jag inte med att skriva så mycket på bloggen idag, måste ju hinna busa lite innan alla åker hem i morgon bitti! Sen dröjer det nog ett bra tag tills jag ser dom igen, så det gäller och passa på!

Kramar från en nydöpt Emmy Cornelia Svahn ♥


Pappa, Mamma & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0