På besök hos Frida & Hailie

Idag har vi varit på besök hemma hos Frida och Hailie, mamma hjälpte dom att tapetsera om i vardagsrummet. Det blev jättefint, men lång tid tog det! Svart fondvägg där tvmöblerna står blev det.

När mamma och jag kom hem hade det kommit en massa post,
  • Ett paket från Go-boken som innehöll massa roliga grejer till mig
  • Kort på mig från Extrafilm, som mamma ska pryda väggarna med
  • Dopklänningen som pappa hade när han döptes som farmor skickat ner!       Den kanske jag ska ha på mig om den passar på mitt dop som är den 31 Oktober!


Dessa grejer fick jag idag från Go-boken!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj precis samma saker Elin fick för 6 år sedan;)

2010-10-07 @ 20:51:48
Postat av: anna

haha jasså? va dåligt å inte byta ut!

2010-10-07 @ 21:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0