varit på stan!

Igår på morgonen kom tant Emelie och busade med mig, hon busade med mig så mycket att jag tillslut däckade helt utmattat av allt skratt. Men mamma tyckte det var skönt iaf, då kunde hon passa på att träna, duscha & greja ifred när Emelie underhöll mig. På eftermiddagen åkte vi upp till Grand Samarkand och ner på stan för att kolla läget lite, mamma ville hitta nått fint att ha på sig till mitt dop, men hon är ju så kräsen så hon hittade ingenting som passade.

Idag efter morgonpromenixen med vovvarna åkte mamma & jag ner till stan där vi träffade mormor, vi gick och kollade lite bara. Jag behöver en lite varmare jacka eller overall men vi hittade ingen fin idag. Efter turen på stan bar det hem till mormor & morfar.

Nu har jag kvällsbadat, så snart blir det kvällsmat och sova lite.
Undra vad man ska hitta på för skoj i morgon?
Vi klurar nog ut nått kul!


Kramar från Cornelia!♥


Mys med pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0