Cornelia Emmy Svahn

Då har jag fått mitt andranamn & efternamn, så papperna är nu på väg till skatteverket! Emmy har jag fått från pappas gammel mormor och Svahn heter ju pappa i efternamn. Nu är mamma lite sur, hon vill ju oxå dela vårat efternamn! Så nu är det upp till pappa att se till att hon oxå får det i framtiden!

Idag har jag suttit med en salva i håret som ska ta bort allt mitt skorv jag
har fått i huvudet,i hela 4 timmar skulle det ligga på, sen fick jag tvätta bort det. Det hjälpte jättemycket, så nu har jag knappt någonting kvar!

Nu ska jag snart mysa ner mig hos mamma & pappa och äta kvällsmat, sen blir det att krypa ner i vaggan & sussa!

Kramar från Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0