Idag fyller Farmor år!

Igår var det inte min dag, ja spydde ner mamma 3 gånger och var
jättegrinig hela dagen. Pappa "körde flygplan" med mig, men knappt
det hjälpte heller.Men tillslut somnade jag så mamma & pappa fick ro.

Men andra bullar var det när jag vaknade idag för då var jag på toppenhumör igen,
mamma och jag var ute på en morgonrunda med vovvarna och sedan packade
vi oss iväg och gick hela vägen hem till mormor & morfar... 1,5 timme tog det,
men mamma var så nöjd så, för jag låg och myste i vagnen suttandes på
nappen hela långa vägen. Vilket härligt väder det var med, hela 20 grader!
Sen åkte mamma iväg och shoppade utan mig, jag fick vara kvar hos mormor
& morfar. Men ja skötte mig jättebra, som vanligt när jag är där!

Idag fyller farmor år, så då passade vi på och videochatta lite med henne,
pappas morfar,mormor & hennes syser Gerd.
Det var länge sen jag såg dom nu, men snart får jag äntligen träffa dom igen
för dom kommer ner till mig när jag ska ha dop den 31 oktober!

Imorgon ska vi åka ut till Ramkvilla och hälsa på moster Linda som ska ha kalas.
Då får ja träffa mina buskusiner Elin & William!



Vet ni vad? Jag tror jag har en favvolåt, så fort mamma sjunger Lejonkungens-
Mitt i djungeln, så skrattar ja som bara den!

Nehe dags att lägga sig en sväng i babygymmet & pumpa muskler innan det är läggdags!

Ses i morgon!




Kram Corneila ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0