Härliga sovmorgon!

Idag gjorde jag mamma glad och tog sovmorgon ända till kl 10,
Jag vaknade till när pappa skulle åka på jobbet vid 7, men mamma plockade upp mig så sussade vi vidare en stund. Hur härligt som helst!

Mamma, jag, Frida & Hailie var hemma hos Emelie idag och kollade på huset dom snart ska flytta in i, sen åkte vi in till stan och fikade lite hemma hos oss. Emelie & jag busade lite. Hon är rolig hon.

När pappa kom hem från jobbet så fick jag bada, det är roligt och sitta & plaska... Men helst av allt skulle jag vilja ha ett badkar, för snart är jag för stor för att sitta i badbaljan!

Föresten, jag har väl inte berättat att jag har fått en bärsele utav morfar!?
Den gillar jag jättemycket, jag brukar få sitta i den när mamma och jag är ute med vovvarna!




Lite bilder från dagen!




 

   

   


(klicka på en bild för att få den större)




Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha älskar den första bilden !! Jag är väl kanske inte så vacker men cornelias smile alltså :D puss på dig kotten

2010-09-24 @ 15:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0