Fredagsmys

HejHej!

Corneila heter jag och får hjälp utav mamma Anna och skriva denna blogg.
Jag tänkte jag skulle dela med mig lite om vad som händer och sker i mitt liv.
Kl 22,38 tisdagen den 6/7 2010 var dagen då jag kom till världen, 52 cm lång
och hela 4478 gram vägde jag! Nu är jag snart 3 månader och tycker det är
på tiden att ni får följa mitt liv!

Pappa är på fest ikväll så det har bara varit mamma & jag hemma, Men vi fick
besök av min bästa polare Hailie och hennes mamma Frida.
Vi har fredagsmyst med Idol och ett par flaskor Semper.
Snart ska vi åka och hämta pappa, och när vi kommer hem hoppas jag han läser
min favoritbok Pino så jag somnar gott sen!

Nattinatti/ Kotten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0