9 MÅNADER!

Jajemänna, nu är det hela nio månader sen jag tittade fram. Det går knappt att förstå att tiden går så fort, bara 3 månader kvar nu tills min 1års dag!

Jag får be om ursäkt för dålig uppdatering, jag har inte redigt tid med att blogga nu när jag har kommit på hur man kryper, det finns så mycket roliga grejer att riva ner och förstöra för mamma istället. Att jag inte kom på kryptekniken lite tidigare! Nu gäller det för mamma & pappa att skydda upp huset så jag inte kommer åt allt och framförallt inte gör illa mig.

Idag var vi hemma hos Hailie en stund, hon gör pruttljud med munnen hela tiden, medans jag smackar med läpparna tillbaka. Så det blir rätt högljutt när vi umgås nu för tiden! När vi kom hem kände både mamma och jag oss lite halvdåliga, så vi gick och vilade en timma innan pappa kom hem. Min dumma näsa rinner som bara den och mamma har ont i halsen. Det är bara och hoppas på att det inte blir värre för oss!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis stumpan på 9-månadersdagen

snart kommer farmor och busar med dig

kram

2011-04-07 @ 18:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0