BEBIS!

Ja, det är precis vad mamma kallar mig när jag ska försöka få i mig min mat nu förtiden. Hon tycker jag är en bebis för jag fortfarade inte vill ha nån 8-månaders mat med en massa klumpar i som man får hålla på och tugga. Jag bara klöks och spottar ut den där dumma maten, Nää tacka vet jag 6-månaders maten som man bara kan svälja ner!

Igår sent på kvällen när jag hade somnat kom pappa hem! Synd att jag inte orkade hålla mig vaken. Men idag kommer han hem ganska så tidigt för mamma ska till tandläkaren och plågas. Så då ska jag mysa med honom en massa, för jag har inte sett han sen i söndags!


Igår var vi på samarkand med mormor och då fick jag dessa fina kläder & den fina mössan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0