Påskhelgen

Efter lång väntan så kom äntligen farmor & farfar hit på onsdagskvällen. Sist vi träffades var ju under mitt dop som var i höstas, så dom fick nästan en chock när dom fick se hur mycket bus det är i mig och framförallt hur stor jag har blivit sen dess.

Under dagarna dom har varit här har vi bland annat firat mamma som har fyllt 24 år, gått på grand samarkand, grillat korv hos mormor & morfar, varit på lekplatsen och varit ute i det härliga vädret. Varje dag har varit jättefin, soligt och över 20 grader varmt. Mamma & pappa har haft rena semester från mig dessa dagar, farmor & farfar har busat och gosat med mig hela långa dagarna.


I påskpresent fick jag bla kläder, en fin vårjacka, gosedjur, bestick, och en söt mössa som jag kan ha nästa vinter som farmors mor hade gjort.


Här kommer några bilder från påskhelgen



Morfar & jag

mormor & jag

Kusin Elin matar mig

Busfarmor & jag

mamma & jag

William

Pappa & jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0