Veckan som varit...

I veckan har vi bland annat varit på samarkand med mormor, varit på dag X och gått våra vanliga långpromenader. Idag var vi på sångstund i Teleborgs kyrka igen, Och det var jätteroligt. Busa och sjunga i hela två timmar sätter sina spår så när jag kom hem idag så sov jag som en stock i nästan två timmar. Perfekt tyckte mamma för då kunde hon passa på att storstäda här hemma. Och vet ni vad? Nu kryper jag istället för att åla runt, så mamma kan inte lämna mig en sekund, för så fort hon går iväg hittar jag alltid på nått bus. Är det inte krukorna det ska pillas i så är det lådor och skåp som ska öppnas! Pappa har varit iväg på jobb måndag-onsdag så mamma har inte fått en ledig stund från mig, men nu är det iallafall äntligen helg så mamma får vila upp sig lite!

Imorgon blir det nog en tur till lekparken för att gunga lite, när dom har lovat att det skulle bli 15 grader i morgon så kan man inte sitta inne!

Här har ni några bilder från sång/lekstunden idag!


Här sitter vi och väntar på att vi ska få gå in i lekrummet!


En massa roliga leksaker har dom i krykan


Både Hailie och jag tyckte bowlinggrejerna var roligast att leka med!


Sötaste vännen Hailie!


Kommentarer
Postat av: Emelie

thank god to Krykan !! :)

2011-04-01 @ 21:35:08
Postat av: M E R E I

- gud vad söta bilder!

2011-04-01 @ 22:14:19
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha inga glada miner här inte=)

2011-04-02 @ 14:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0