7 månader!

Idag är jag 7 månader! bara 5 månader kvar tills jag får fira min allra första födelsedag! Och vilken skillad det är på hur jag ser ut nu mot när jag föddes!

 
1 dag gammal                                 7 månader
______________________________________________________________
Igår packade vi en väska till mig och åkte bort till mormor & morfar. Mamma & pappa var bortbjuda på middag så jag sov över hemma hos dom. Det gick jättebra, somnade vid halv 9 och sov till 8. Det är ju kanon att jag sköter mig och sover gott om nätterna, annars hade nog inte mamma & pappa viljat lämna bort mig! Och vet ni vad mamma såg i min mun innan vi åkte hem från mormor & morfar idag!? - Jooo en liten, liten tand!

Måste bara säga grattis till mamma & pappa också, för dom har varit förlovade 1 år idag!
Grattis!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Aha! Där har vi andledningen till att hon var så grinig hela veckan?! :)

2011-02-06 @ 22:20:37
URL: http://Sensueliassecret.devote.se
Postat av: Christin

Grattis Cornelia till den lilla tanden, den har vi väntat på!

Och grattis på 7-månadersdagen

kramar från farmor

snart kommer jag och Staffan och hälsar på, vi längtar efter er.

2011-02-07 @ 17:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0