En tand till!

Nu syns min andra tand! Den sticker bara upp pyttelite, men den är där! Mamma har försökt att ta ett kort på tändera men det är lättare sagt än gjort. Helt omöjligt för jag vill inte att nån petar mig i munnen!

Idag har vi haft en riktig slappdag, vi var ute en stund men det är sånt himla ruggväder så det blev bara en kortrunda, när vi kom hem sen så bakade vi blåbärsmuffis. Jag fick smaka en liten, liten bit och det var gott! Men dock inte lika gott som min banangröt, för när jag äter den så sitter jag säger mmm efter varje sked. mmm mamma mera gröt!


Pappa skulle komma hem (tidigt) idag, redan kl 5, vilket betyder att jag hinner busa med honom en massa. så han kanske somnar innan mig kväll, vem vet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0