Fynd!

När mamma och jag var med Hailie och Frida i kosta för ett tag sen såg jag ett par jättefina jeans. Mamma tyckte dom var på tok för dyra då dom kostade 400 kr och då var det ändå halva priset! Så det blev så klart inte nått köp. MEN idag så såg mamma dom byxorna på tradera och la ett bud på 51 kr, och tror ni inte hon vinner dom för den lilla summan! Det kallar jag fynd!

I morgon blir det en tur på samarkand med Hailie & Frida, det känns som det är välbehövt eftersom vi nästan bara suttit inne hela veckan. Pappa var lite sugen på att åka och bada i helgen, så det blir eventuellt en tur till Tingsryd med. Mysigt!

 
Mina nya fina replay byxor!
_________________________________________________________________
Nu på kvällen fyndade mamma ett par byxor till!


Var ju bara tvungen, var dom inte fräcka?!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var ju ett fynd, men det sjuka i alltihopa är att ett par jeans till en bebis kan kosta 800kr...

2011-02-17 @ 21:25:46
Postat av: Anonym

JA - det var snygga jeans och så billigt :o) Kul!

2011-02-17 @ 23:25:28
Postat av: Anna-Karin

äsch då - missade att skriva att det var jag som kommenterade. hihihi...

2011-02-17 @ 23:26:26
Postat av: Anna Erlandsson

Haha ja linda det kan jag hålla med om!

Anna-karin, javisst är det roligt att kunna fynda!

2011-02-18 @ 07:51:10
URL: http://corneliasvahn.blogg.se/
Postat av: Patrikailin

Hi, very nice site! Good luck!

2011-09-26 @ 10:38:10
URL: http://patrikailin.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0