Lördag+söndag!

Tyvärr hade jag somnat när pappa kom hem sent i fredags kväll, Men när jag vaknade på lördagsmorgon så var det pappa som kom och hämtade mig, då blev jag superglad! Det blev en massa bus i sängen jämte mamma som försökte sova. Sedan hade vi lite städ dag här, och på kvällen kom Hailie med familj på besök, Dock hann vi inte umgås så mycket, för både jag och Hailie somnade så tidigt. När vi vaknade idag så sken solen och vädret var jättehärligt, så vi tog en jättepromenard. I nästan 2 timmar var vi ute och gick, Härligt!

Nu väntar sängen,
Nattiskramar från Cornelia!


Jag gnagar och drar handen i munnen hela tiden!
Kan det vara för att det kliar så hemskt kanske?
Dumma tänder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0