Varit hos mormor & morfar!

Efter frukost och morgon promenard med vovvarna åkte mamma & jag bort till mormor & morfar. Mamma skulle iväg till simhallen idag med Emelie för att träna så jag har varit hos dom hela dagen och busat. Det har gått super, som vanligt! Men mamma var ändå lite orolig, för jag har blivit så himla mammig, Om inte jag ser vad hon gör eller om hon lämnar rummet, då hörs jag. Det kan jag lova! Helst ska mamma vara i min närhet hela tiden, och allra helst hålla på mig också. Då är jag väldens snällaste flicka! Men eftersom jag har blivit så tung nu så orkar hon inte det, så hon får helt enkelt stå ut med att jag är lite grinig då och då.

Nu när det snart dags för lite mat och sedan upp i bingen och sova!


Kommentarer
Postat av: Christin

Godnatt lilla tuffing, dröm om farmor i natt

kramar från farmor

2011-02-03 @ 20:00:34
Postat av: Emmie

Sv: Tack :) Allt väl med dig denna Fredag då? :)

2011-02-04 @ 10:43:11
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0