Åkt pulka!!

Idag på förmiddagen kom Hailie & hennes mamma Frida hit, Medans mammorna turades om att träna så lekte vi ganska så snällt på golvet med alla mina leksaker. Men ibland blev nån av oss lite ledsen, och då ska ju självklart den andra oxå börja grina! Hailie tog mina leksaker som ja höll i handen från mig hela tiden så det är kanske inte så konstigt att man blir ledsen ibland...
På eftermiddagen tog vi en tur med pulkorna. En liten runda fick det bli, för jag hostar och snorar fortfarande lite.


Hailie & jag
Jag är så himla duktig, nu sitter jag jättestabilt och leker!



Kommentarer
Postat av: iselinn

så fin pulka du har cornelia-jag har nestan en likadan! fast rød;)

2011-01-04 @ 19:08:54
Postat av: Anonym

Det är en lika dan :) ja fast grön då!

2011-01-04 @ 21:40:21
URL: http://corneliasvahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0