Badat!

Idag på morgonen packade vi våra väskor och sedan begav oss bort till Frida & Hailie. Sedan blev det en tur till babyproffsen och där köpte jag mig en badring som man kan sitta i! Hur smidigt som helst! Sen åkte vi till Tingsryd för att bada på Kaskad, det är så himla kul och bada. Plaskar och skrattar som bara den! Mamma försökte filma lite oxå men det var så varmt inne i varmvattenbassängen så linsen bara immade igen. Men några kort lyckades hon ta iaf!


Jag i min fina badring!

Hailie gillade oxå att bada!

Glada jag!

Bus med mamma!


På vägen hem stannade vi till i Ingelstad för att gå in och kolla i Villervalla butiken. Där köpte jag lite fina kläder. En klänning, en fleacetröja och ett par byxor. Jag ska visa dom för er sen! Kramar från en trött Cornelia

Kommentarer
Postat av: ann

Vilka söta små badflickor:)

2011-01-20 @ 17:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0