Dadadada....

Herregud vad jag har börjat prata, dadada säger jag nästan hela tiden nu! Mamma & pappa tycker det är jättekul och höra på mig när jag snackar. Mamma fösöker få mig att säga mamma, men hon lyckas inte! Därimot så börjar jag förstå vad lampan är, så utvecklingen går verkligen framåt!

Igår hade vi lite nyårsfirande här hemma. Men jag somade runt halv 10 så tyvärr fick jag inte se några raketer, och som tur va så väckte dom mig inte heller. Mamma sa att dom sköt som bara den här. Kl 5 vaknade jag och var uppe med pappa en stund, och sen somnade vi vidare. Inte förens halv 2 steg vi upp från sängen, vi har legat och kollat på film och lekt!


Mamma, pappa och jag!


självklart var man finklädd på nyårsafton


Hoppas ni får ett bra 2011!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack detsamma till er!!!!

Kramar

2011-01-03 @ 09:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0