Fredag idag!

Idag steg vi upp i ganska så vettig tid, kl 9, för vi skulle åka bort till Samarkand en runda och se om pappa kunde hitta lite nya fina kläder. Men vilken tid det tar att komma iväg. Hundar ska rastas, frukost ska ätas, Väskan ska packas, kläder ska på och bilen ska bli ren från all snö! Så runt 12 kom vi väg, tur vi inte har bråttom nu när pappa är hemma. Det är så härligt att ha han hemma, ingen stress och bara massa bus! Pappa fyndade sig ett par jeans och det var det ända vi kom hem med. Jag hade ju tänkt mig att hitta lite fina kläder men det är så utplockat bland barnkläderna så det är inte klokt. Hoppas att vårkläderna kommer in snart! För min garderob blir bara mindre och mindre och jag blir bara större och större!


Pappa busade med mig innan och satte på mig en keps,
och jag skrattade som bara den!


Tuffa jag!


Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; kul att du är med! :) hör av mig sen när vinnaren är dragen :D

2011-01-08 @ 21:21:31
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0