Helgen som varit

På fredag förmiddagen åkte mamma och jag upp till samarkand och träffade Emelie en stund,Senare på eftermiddagen så var jag på 1års kalas hos lille Jack. Han fick många fina paket! När vi kom hem på kvällen somnade jag på en gång! Igår kväll så var vi nere på stan och kollade på en dansuppvisning. Jag somnade som en stock i pappas famn efter bara någon minut, så tyvärr missade jag hela showen. På kvällen var Emelie och Erik här. Och idag har vi inte gjort så mycket. Helgerna går så fort!

Nästa helg har mamma & pappa varit förlovade i 1 år, då kanske dom ska fixa barnvakt åt mig så dom kan gå ut och äta eller hitta på nått annat kul. Vi får se hur det blir, jag är ju så duktig ändå så det blir nog inga problem att lämna bort mig isånnafall! 

Har ni sett att jag har en ny "header"? blev inte riktigt nöjd men den får duga ett tag iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0