Helgen som varit!

På fredag eftermiddag åkte vi ut till kusin Elin för att fira hennes sjuårsdag! Där bjöds det på prinsesstårta och jag fick smaka lite. Den var supergod! När vi kom hem sen på kvällen fick jag vara uppe och kolla på lets dance för jag ville inte sova även fast klockan var halv 8. Men det kanske inte var så konstigt eftersom jag slumrade till i bilen på vägen hem. Kl 11 lyckades jag äntligen somna.

Igår var vi bara hemma och myste, mamma & pappa städade lite medans jag åkte runt i min gåstol. Och idag har vi varit ute på en runda med vovvarna. Långt upp på Hollstorp gick vi. Efter det blev det en tur till mormor & morfar.

Pappa är i affären nu och handlar nya sugnappar till mig, så ikväll ska jag få testa på välling igen! Vi får se hur det går, annars får väl mamma testa att blanda ut vällingen med min ersättning!



Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Kusin Elin

Tack för spelet Cornelia, jag var ju lite trött när ni skulle åka och hade svårt att få fram ett tack...

Har köpt mig ett nintendo nu så jag kan spela!

Ses snart igen!

Kram Elin

Ps Idag har William och Elliott haft jätteroligt med "dina" leksaker i korgen;)

2011-01-23 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0