lite krasslig...

På morgonen idag när jag vaknade så var hela halsen full med slem, och hostade gjorde jag med. Men efter nån timme så var det mycket bättre, hostar bara lite nu. Det är bara att hoppas på att jag får vara frisk och att jag kan sova lika gott som jag brukar göra om nätterna. Idag ska jag få testa att sova i en sovpåse för första gången. På sovpåsen så är det kardborrefästning, så när jag har somnat så tar mamma remmen som ligger runt madrassen och "spänner" fast mig. Vi får se om det går att sova som vanligt på det sättet, mamma hoppas nog det, för nu kan jag ju inte rulla runt på mage och sånna dumma grejer. Och då sover säkert hon oxå jättegott!

Idag på eftermiddagen åkte vi bort till mormor & morfar, där lämnade mamma & pappa mig så dom kunde åka hem och måla vidare på trappan dom håller på med. Och det var ingen dum idé för det är mycket roligare och vara där och busa än att sitta och kolla på dom!
Imorgon ska pappa börja jobba igen efter sin ledighet, det känns lite tråkigt men mamma & jag ska nog klara oss! vi får ta och hitta på lite roliga saker.

Nattinatti

Cornelia


Pappa & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0